torsdag 10 januari 2008

Jag klarade de!

Jag gjorde faktiskt de och de kändes riktigt jäkla bra!

Jag blev lottad idag att hålla 45 minutersföreläsningen för klassen. Fast lite otur hade jag allt. Morgonen började med att min grupp blev vald att börja och sen blev de lottning inom gruppen å det stod mellan mig, Sofia, Pär N, Kristoffer och Tyve. Efter första lottningen blev de Kristoffer som dessutom var sen och när han väl kom så banga han ur, han tyckte sig inte va tillräckligt påläst så läraren krävde omlottning och såklart blev de jag!

Nu efteråt är jag glad över att de blev jag och att jag klarade av att hålla stressen och pressen borta och bara göra de jag skulle. Exemplen satt och ja de kändes riktigt jävla skönt! Nu går jag å lägger mig med ett leende på läpparna och en erfarenhet rikare och med bättre självförtroende än jag hade igår innan jag gick å la mig då de mest var en klump i magen!

Godnatt!

Inga kommentarer: