torsdag 13 december 2007

Blä..

Vinterkräksjukan har drabbat några i min klass, å även några i Anders klass har råkat ut för den, jag bara väntar.. Fy fasiken alltså, de lär väl slå ut lagom till julhelgen skulle jag kunna tro.

Annars då, så har jag jätte mycket som jag BORDE göra innan jul, så jag slipper plugga så mycket under lovet. Kursen som vi läser just nu känns inte alls nå kul å dessutom har vi knappt några föreläsningar vilken gör det hela ännu svårare å pricken på i:et är ju att litteraturen är på engelska.. Allt åt skogen.. Men men bara å kämpa igenom, är ju faktiskt sista riktiga kursen som jag går på detta program, sen är det bara metodkurser kvar å sen examensjobbet..

Ska föresten på möte imorgon om C-uppsatsen. Kanske kommer skriva mot Skellefteå kommun, de vore super bra! Men ska inte ha för höga förhoppningar då blir man bara besviken, återstår å se vad som händer imorgon. Kanske ska ta å bläddra i boken lite nu innan CSI kl21 så har jag gjort nått vettigt idag.

Imorgonkväll är det den traditionella julsittningen för BIT, ska bli väldigt trevligt, synd bara att jag lär väl bli ensam från våran klass... Svikare!

Hejsvejs!

Inga kommentarer: