fredag 14 december 2007

Ännu en utmaning!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Jag gick i femman, och var troligtvis sjuk, för jag var sjuk 8/10 luciatåg under min uppväxt..
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? Pluggade, en jätte rolig kurs med Stefan Söderfjäll. Feedbackövningar, mm.
3) FEM SNASK DU GILLAR: Popcorn, sura godisar, lussebullar, söta godisar, krämbullar.
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL Tragiskt men sant kan nästan inga sånger utantill, de som sitter i ryggmärgen är väl de från när man var liten, Du gamla du fria, jag vill ha en egen måne, sommaren är kort.. sen kommer jag inte på någon fler :P
5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: Betala bort CSN! Köpa bil, ny säng, spara till husköp.
6) TRE DÅLIGA VANOR: Slänger kläder hit å dit i lägenheten, sitter för mycket vid datorn å spela ovärda spel, sötberoende!
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Umgås med vänner å pojkvän å familj. Städa ^^ tro de eller ej. Baka.
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I/KÖPA: Kortkort kjol, knaliga kläder typ rosa och orange. Vit soffa(snyggt, men inte praktiskt)
9) FYRA FAVORITSAKER: Mysbyxor, tjocksockar, datorn, mobilen, å Anders ;)
10) VILKA FEM SAKER SER DU NÄRMAST DIG JUST NU?
Anders, datorn, mobilen, lampa, routern.
11) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN: Elina, Carro, Jeanette, Anja och AK.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, har inte läst din blogg på ett tag märker jag :) Klart jag ska göra utmaningen!