lördag 15 mars 2008

Helg sköna helg!

Veckan har varit hektisk!!
- Måndag, skola hela dagen sen bio på kvällen med Nisse..
- Tisdag, skola å sen tjejfika hos Sofie på kvällen
- Onsag föreläsning på förmiddagen sen buss till Skellefteå och träff med lärare i Kåge, hann även förbi hos Vickan å Lennart en sväng å se deras nya tapeter i köket, mycket snygga!! Sen blev de middag hos Camilla å Adam. De var riktigt gott!!
- Torsdag var de träff med fler lärare på Norrhammar och Mobacken och hann även förbi mormor och hälsa på en stund. Sen bar de av till Umeå igen vid 15 tiden.. på kvällenfick jag besök av Jea å vi tjocka godis =)
- Fredag, helt knäckt efter veckan och dessutom började jag 8.15.... så de blev en behövlig powernap innan middag! Sen TV mys med Anders på kvällen.

Ikväll ska jag vara med min kära vän Sofie, vi ska fixa lite käk å sen ska vi iväg en sväng på fest hos hennes klasskompis. Så de blir nog trevligt, men det blir tidigkväll, Sofie jobbar imorgon!
Lite besviken på att jag inte är bjuden på grabbfesten som Anders ska på om jag ska va helt ärlig ;) Men förhoppningsvis är jag pigg imorgon och kan börja lite smått med hemtentan som ska va inlämnad senast dagen efter annandag påsk.. Ska försöka få den bortgjord så fort som möjligt så jag kan njuta och va ledig några dagar under påskhelgen iaf!


Föresten har jag lagt upp lite "nya" bilder på pixbox, spana gärna in ;)

Trevlig helg!

1 kommentar:

Sofie sa...

hahaha vilka snygga bilder :)