torsdag 6 mars 2008

Kursresultat

De är skönt när man får veta kursresultat!
Nu har jag bara den här kursen kvar att fokusera på, inget släpande och jag lyckades till å med skrapa ihop ett VG undersökningsplanen. Sååå skönt!! De går bra nu! Bara å kämpa de sista lilla som är kvar!!

För övrigt såg jag nyaste Men in trees för en stund sedan, de är bara för bäst!! Om en timme börjar Addisons utstickarserie på 4:an också, jag ska ge den några avsnitt till innan jag dömer den =)

Helg imorgon!
Jag drar hem till Kålaboda och mys med mamma och pappa, hoppas mamma kryar på sig lite så hon inte smittar ner mej.. Men jag längtar "hem hem" så sjukdomar stoppar mej inte! Hoppas jag får se lite av Johan också, men han skulle tydligen lana så de blir väl ingen skoterkörning med han ihelgen skulle jag tro, men då får jag ut å köra själv istället.. thihii!!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: