söndag 2 mars 2008

Tjejsnack

Gick för några veckor med i Mlilja tjejsnack för å få lite tips på saker å blogga om, men jag har inte riktigt haft tid för bloggen på senaste. Men nu kommer de lite svar på frågor iaf!

1. Har du några djur, ras och vad heter de?
- Jag och Anders har inga djur och kommer nog aldrig ha djur heller för Anders tål inte pälsdjur. Men mamma och pappa har en katt som heter Nasse

2. Är det något djur du skulle vilja ha, vad?
- Kanske fiskar eller något annat som inte behöver så mycket uppmärksamhet

3. Är det något djur du INTE skulle vilja ha?
- Ormar, ödlor å spindlar BLÄÄÄÄÄ!!!!

4. Om du fick var ett djur en dag, vilket, varför just det?
- Jag skulle vilja vara en fluga med öron, då man fick flyga runt å ändå kunna gömma sig och lyssna på allas hemligheter ;)

5. Finns det något djur du är rädd för, vilket?
- Ormar, ödlor och spindlar.. tycker jag är riktigt läskiga usch å fy!


1 kommentar:

Therese sa...

Halloj! Hittade hit jag med till slut. Skoj att läsa vad du/ni har för er. Får gratulera till lägenheten skoj att ni kommer till stan. Ha det gott. Kram Therese