torsdag 20 mars 2008

Påsklov!

Ja nu har jag faktiskt påsklov, är klar med tentan men ska inte lämna in den förrän på tisdag så den får vila några dagar. Ska dock försöka göra klart enkäten till tisdag så jag får den godkänd av handledaren så är de bara till å sätta igång med examensarbetet sen.

Nåväl dagens fundering är vilken dag är det egentligen man får påskägg?!

Vi fick ett brev igår från Anders mamma med två trisslotter, och jag vann faktiskt 50 kr så de blir får väl gå till vårat påskgodis ;) Vi kommer vara kvar i Umeå hela helgen, mamma jobbar lix, å Anders föräldrar åker ut med husvagnen. Så vi ska äta påskmiddag med våra kompisar på lördag istället! =)

Nu ska jag sätta mig å se lite Gossip girl de är såååå bra!!


Glad påsk på er alla!


Bild tagen från fotoakuten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Vad kul att jag gör nån nyfiken :) Jag ska lägga upp lite mer bilder sen. Visst såg du bilden på målningen jag gjort i garaget? :) Kram

Sofie sa...

Hallå..! Var är alla inlägg..!?!? ;)