torsdag 19 juni 2008

Klart =)

Nu är skolan klar, eller nästan, förutom sommarkursen som jag läser då förstås. Men den är ju bara rolig =)

Jag fick betyg i exjobbskursen i måndagskväll, inga kompletteringar, det känns toppen att man faktiskt har klarat av det! Dessutom helt själv, med lite hjälp med redigering och genomläsning av bland annat mamma, Anna-Karin och Anders . Tack! Har skickat in examensansökan nu också så förhoppningsvis har jag examensbeviset i min hand inom några veckor!

Så nu ska jag försöka njuta ihelgen och va helledig, inge jobb utan bara semester och njuta.Midsommarafton imorgon, ska vara i Burträsk hos Camilla och äta god mat och umgås. Tvivlar inte på att de blir trevligt!

Nu ska jag försöka jobba några timmar innan vi åker till Kålaboda efter lunch och stannar där till söndag!

Glad midsommar på er! eller vad man nu säger..

1 kommentar:

Therese sa...

Glad midsommar till dig med. Sköt om dig. kram