fredag 27 juni 2008

SATC-Utvärdering

Mycket bra initiativ Vickan, att vi tog oss iväg å såg filmen!!!

Sex and the city filmen var sååååååå bra som alla säger!!!! Filmen var hela 2h och 25min, men de kändes som en kvart, de är ett riktigt bra betyg. Jag rekommenderar starkt att gå och se den! Tror även att de är en rätt bra killfilm också, mycket nakenscener ;)


Nu sitter jag som mest och laddar för helgensbravader, STADSFESTEN =)

Ikväll kommer mina kära tjejkompisar hit och äter middag och förfestar lite sen drar vi ut på äventyr på andra sidan vägen där området börjar, tur man har nära :P Men igårkväll var jag inte lika nöjd, då jag försökte gå och lägga mej vid 23 men allt dunka dunka gjorde det lite svårt att somna men men jag klagar inte.

Har förövrigt jobbat in lite timmar tidigare så ska sluta kl13 idag och sen börjar förberedelserna inför ikväll. PEPPAD till 1000000000!!

Nu lite jobb till!

Inga kommentarer: