fredag 6 juni 2008

Färdig!

Så igår kom den stora dagen då jag redovisade min uppsats, å de gick då bara bra, var inte alls farligt. Väldigt avslappnat å lugnt. Nu ska jag bara ta kontakt med Skellefteå kommun nästa vecka å fara dit å redovisa. Sen är de en lååång vätan till midsommarveckan då betygen sätts, å jag får veta om jag kan plocka ut min examen eller inte. Men fy fan så skönt å va färdigutbildad!

Igår blev de examensfest med institutionen och lärarna var också med, de spåra på sina håll om man säger så :P Men jag sparar mig till ikväll eller till nu på dagen för festligheterna fortsätter vid 13 idag och pågår hela natten lång!

Nä bäst å jobba någon timme nu innan festen börjar!

Tjing!

1 kommentar:

Therese sa...

Åh så härligt att allt gick bra med uppsatsen. Förstår att det är skönt att ha det bortstökat nu. Här är allt bra, idag ska jag och Jacob på barnkalas, är en jobbarkompis barn som fyllt och fyller år. Ha det gott. Kram