onsdag 28 maj 2008

Frisör

Nyklippt och fin :)
Borde egentligen ta ett kort å lägga ut men de får bli senare idag i så fall. Var som skeptisk igår när jag va på stan å jaga runt efter en akutklipptid. 470-500kr för en jäkla klipptid, nog för att jag inte klipper mej speciellt ofta men ändå!!! Å dessutom att de inte fanns några tider på någon salong gjorde mig inte mindre stressad. Hittade tillslut tider på KI mittemot Olanders café, men de var bara hos en kille som de fanns tider kvar å dessutom var han "lärling", fördomarna bara sprudlade fram, men med mitt risiga hår och nästa vecka finns det inte heller tid för klippning så var de bara å tacka å taemot tiden.

Men idag är jag super nöjd! Så jäkla härlig frisör!! Rekommenderar han verkligen till er andra! Prisvärt(300kr) och jag är helnöjd, han platta till å med håret! Mormor kände knappt igen mig när vi skulle träffas på stan idag.

Sitter å filar på de sista på uppsatsen nu, men skulle behöva någon som läste igenom en sista gång å tog bort de här skitstavfelen som man ALLTID har, men alla är som upptagna nuförtiden. Imorgon skriver jag iaf ut skiten så får de va bra sen! Ska vara hel ledig hela helgen lång å bara njuta av att va hemma med mamma å pappa i Kålaboda.

Nu ska jag kila ner till tvättstugan å "tvätta tvätten"

Over and out!

1 kommentar:

Therese sa...

Så roligt att du blev nöjd med klippningen. Håller med dig att det är fullkomligt horibla priser på klippning i stan. Kanske man ska tänka om kring "lärlingsklippning". Hoppas det går bra med uppsatsen, så skönt att få bli av med den. Kram