måndag 26 maj 2008

Helgen

Känns som jag alltid skriver efter helger å så får de bli även denna gång!

Grillning hos Adam i fredags.
30års firande i Bergsbyn, lördag, Anders bror Robert fyllde få se vad var de 25+?! ;) På eftermiddagen blev han "kidnappad" så jag å Anders fick agera barnvakt åt lilla sjuka Ellen. Stackars liten som hade jätte hög feber å mådde riktigt kasst, men de gick faktiskt över förväntan, fick till å med i bruden penicillin efter en brottningsmatch.

Ikväll har vi varit iväg en sväng till Bergsbyn å spelat discgolf, har köpt säsongs kort nu, gissar att de kommer bli ett antal rundor innan sommaren är slut så kändes lika bra.

Men nu ska jag krypa till kojs, för att imorgon redigera lite mera på uppsatsen. Sista rycket nu, hade handledning idag i Umeå, å de verkar faktiskt ljust. Sen är de ju inte han som kommer bedöma de i slutändan men förhoppningsvis så får jag ut min examen innan midsommar iaf =)

Godnatt!

Inga kommentarer: