fredag 23 maj 2008

Jäkla CSN

ååå va jag blir irriterad!

Fick brev för två veckor sedan från CSN att skolan tydligen meddelat att jag gjort studieuppehåll vilket verkligen inte stämmer!! Så jag ringer skolan å pratar med massa folk där, hon ba nä i Ladok står de att du är registrerad osv. Så jag ringer CSN de säger att de inte kan göra något för de är skolan som har meddelat, jag ringer tillbaka till skolan. Hon ba nä men de kollar av regelbundet man är registrerad och vi har inte avregistrerat dig från någon kurs, hon ba de ordnar sig de kommer att kolla av skolans registreringar en gång till innan utbetalning av nästa studiemedel..

Å idag får jag brev från CSN igen, där de står att jag har minskat min studietakt till 50% vilket inte heller stämmer, så jag får bara halva studiemedlet idag.. Jag har gått tre jäkla år på universitetet och de har gått bra hittills kunde de inte ha fått gå bra hela vägen ut!! Icket!

Blir å telefonterrorisera på måndag igen!

Nu blir de sängen iaf, men just nu är jag bara irriterad!!!

1 kommentar:

Therese sa...

Så himla jobbigt. Förstår att du blir irriterad över detta. Är ju jättesvårt att komma fram till CSN och att behöva göra det när man själv inte har gjort något fel måste ju kännas hel dumt. Hoppas det löser sig för dig.

Kram