lördag 17 maj 2008

Förkyld

Fredagskvällen blev då lyckad iaf, trevligt sällskap och faktiskt god mat, måste ju skryta lite över mig själv ;) Det blev Broccoli-skinkpaj och kycklingpaj till varmrätt sen till efterätt blev de hallon och bjönbär med vitchoklad(i ugn) å glass, sen ost å kex och lite frukter :) Mumma!

Idag känner jag mig däremot inte i form. Förkylningen är ett faktum! Snorig och sandpapper i halsen....

Men vi har i alla fall varit ute å handlat lite grejjet till lägenheten, mattor och sånt å gardinerna i vardagsrum/kök är uppsatta. Nu saknas de bara gardiner till sovrummet, kan inte bestämma mig vad jag vill ha! Nu ska jag göra lite varm choklad(istället för te) och lägga mig i soffan och läsa lite i boken jag börjat på(bild nedan), Jag förtjänar faktiskt det nu när jag suttit å putsat på uppsatsen i sisådär 1½ timme iaf. Nya tag imorgon, de är faktiskt lördag idag!



(Bild från www.bokus.com)