tisdag 13 maj 2008

Äntligen Internet!

Äntligen har vi fått Internet att fungera, efter många samtal till Alltele och Skekraft den senaste veckan så har de faktiskt börjat fungera! Jag säger bara beroendet alltså!!

Vet inte var jag ska börja, känns som de var evigheter sedan jag skrev! Men några gratulationer är väl en bra början!

AnnaKarin 22 år, grattis vännen, längtar till torsdag då jag får träffa dig å se din nya lya!
Therese och Patriks lille Jacob kom till världen i fredags, Grattis grattis =)
Å Farmor fyllde ju faktiskt också år i fredags, grattis i efterskott!


Vi har ialla fall börjat komma i ordning i lägenheten nu, gardiner är beställda till kök/vardagsrum och jag har på G ett par alternativ till sovrummet också, har lite svårt å bestämma mig bara.
Sen exjobbet går också relativt bra nu, skriver för fullt på resultat/analysdelen nu så de rullar på, ska ha handledning på torsdag igen så förhoppningsvis ska jag ha något att komma med så jag kan få lite feedback igen. De börjar dra ihop sig 2 ½ vecka kvar till inlämning!!

Ska avsluta inlägget med lite bilder från bröllopet jag var på 3:e Maj, fler bilder finns på bochbarn.pixbox.se


Förväntansfulla; Ellen och Isak

Isak, Lennart och Viktoria på kyrktrappan

En stilig Anders
Fler bilder finns som sagt på bochbarn.pixbox.se

Ska försöka få till någon sida till idag på exjobbet. Så over and out!
(Som Camilla så fint brukar avsluta sina med ;) )

3 kommentarer:

Camilla sa...

hehe, japp..de brukar jag=) Fina bilder...kul att få nya gardiner, själv håller vi på att välja fondtapet till vardagsrummet, m´tror vi lyckats komma överens nu=) Nus ka ajg läsa igenom min kära uppsats och sätta ihop alla delar för att inse att de inte finns nån röd tråd..:P Ha de bäst. Kram, eller kasnke Over and Out=)

Therese sa...

Tack snälla för gratulationerna. Ni är så välkommen att komma och fika och se underverket det blir jättetrevligt. Härligt att ni börjar komma er till rätta och att ni trivs bra. Sköt om dig. Kram

AnnaKarin sa...

Tack Tack :) Synd att du inte kunde komma idag :( Hoppas vi ses snart!