måndag 30 juni 2008

Stadsfesten!

Tack mina underbara vänner för att ni var med mej denna helg! Kommer leva på detta läääänge!

Fredag hade vi tjejkväll hemma hos mej, kycklingsallad, tjejsnack och göra oss fina. Kvällen bara försvann, typ längst fram på Europe utan öronproppar var väl kanske inte de smartaste jag gjort men kul var de i vart fall, sen en massa dansande i diverse öl-tält och även en sväng i karusellområdet sen var kvällen slut alldeles för tidigt.

Lördagkvällens förfest tillbringades tillsammans med AK och Louise, tack AK för att du fixa frillan på mej =) å tack Elin för de fina samtalen vi hade senare under kvällen ;)

Jag längtar redan tills vi ses nästa gång allihopa och de hoppas jag inte dörjjer allt för länge! Gumboda Hed till helgen kanske om jag tillfrisknat dvs, har feber..

Inga kommentarer: