söndag 24 maj 2009

Grillfesten

Var jättetrevlig! Diversedansfolk hos mig å dansfolk även på våningen under hos Sophie.

Tog dock inte några kort när vi va ute och grillade eller kubbade, jag hoppas på att Sophie kan dela med sig av de hon tog =)

Kvällen blev hellyckad i vart fall! Å vi rymdes 11st runt mitt köksbord utan problem. Vi hade de så mysigt så. Blev sedan lite kubb, övervåningen mot nedrevåningen å såklart var övervåningen bäst, men sen fick vi stryk mot killarna men de bjuder vi på. Vi lekte även en annan rolig lek som Eriksson hade lekt förr. Ordförklararlek. Många skratt säger jag bara. Jag bjuder på lite bilder från förklaringarna.

Blev utgång på Station 8 men som vanligt är de alltid förfesten som är roligast! Kvällen avslutades med lite eftersurr hos Sophie innan de blev sängen för min del.

Ordet var vapenfett klockrent Sandra! Hur svårt kan de va att gissa att de är Hammare Hasse försöker visa? ;)

Inga kommentarer: