söndag 31 maj 2009

Rakt hår!

Jag är toknöjd! Håret är RAKT! Fantastiskt kul!

Har dock inte blivit någon efterbild ännu. Jag ser ut som ett slusk, har inte fått duscha håret sen i fredags så jag känner mig inte speciellt fräsch, särskilt med tanke på hur varmt de varit ihelgen. Så de återstår väl att se imorgon om de fortfarande är rakt efter att jag duschat.


Hade förövrigt en riktigt toppenkväll igår hos Sofia =) Gamla minnen, God mat, Gott Sällskap, Vin och senare utgång. Kan en lördagkväll bli bättre?


Idag har har jag hängt med Louise å AK, ätit mjukglass å storsat runt lite i de varma vädret. Jag saknar er redan brudar!

3 kommentarer:

Therese sa...

Vad bra att du blev nöjd med rakt hår, ser framemot att se en bild sen. Trevlig att helgen varit bra. Kram

Linda sa...

Åh, spännande att se hur DU blev i håret:) Tack förresten! Och ja - vi kommer nog mest troligt att ses där! Vi prioriterar bort en annan festinbjudan för det ;)
Kram

AnnaKarin sa...

Längtar efter dig också! (och din fina lägenhet, haha)