måndag 25 maj 2009

Sommarens aktiviteter!

Tre veckors semester i Juli kommer bli najs! Ledighet på somrarna har ju inte existerat i min värld sen man var typ 15. Å att man dessutom får betalt för att va ledig är ju inte helt fel de heller ;)

[ ] Bada (minst en gång i havet) [ ]
[ ]Båta i Älven
[ ] Fiska
[x]Grilla
[ ]Minigolf
[ ]Turridning
[ ]Fresbeegolf
[ ]Stadsfesten
[ ]Umgås med vänner nya som galma
[ ]Picknicka
[x]Festa
[ ]Beachvolley
[ ]Hänga i Boviken/Falkträsket
[ ]Fotbollsgolf i Bureå
[ ]Öltältet i Ånäset
[ ]Dansa på Loge
[ ]Gocart
[x]Cykla på min nya cykel
[ ]Kubba
[ ]Tälta
[ ]Golfa
[ ]Utflykter till Bla Happis, Umeå
[ ]Stockholm och GBG borde också planeras in!

Men det största målet med sommaren är att vara SPONTAN! Sluta va så inrutad och leva livet nu istället för sen!

Har ni något annat som tycker ska va med på listan så hojjta till =)

Nu blir de en springtur innan jag plockar fram symaskinen å är lite händig som alltid ;)

4 kommentarer:

Anders sa...

Jag kom direkt på en grej som du missat skriva upp där som man bara inte får missa på sommaren! Bergsbyglass?!?!? :)

AnnaKarin sa...

Haha superspontant att skriva upp en lista på allt du ska göra då :P Jag blev sjukt sugen på sommar när jag läste den iaf :)

Camilla sa...

Oj vad du ska göra mycket, men roligt att du ska vara spontan, önskar jag med kunde vara det...min sommar kommer bli rätt planerad.
Kram

Louise sa...

Turridning! Ja!
Bestiga Kebnekarise har du ju missat av nån anledning... :)