onsdag 6 maj 2009

"nytt" liv

Mitt hälsosamma liv. Eller försök till att va hälsosam iaf.

Veckans aktiviteter
- Söndag: Löpning och promenad
- Måndag: Promenad+ städning
- Tisdag: Dans
- Onsdag: Löpning

Sen resten av veckan blir nog inte så aktiv. Åker till Sundsvall fre-söndag och hälsar på min kära vän Sofie =) Å med mig har jag AnnaKarin och Louise möter upp oss söderifrån. Vi kommer få en toppenhelg de är jag övertygad om! Ska bli spännande att köra ner också, jag gillar ju inte direkt att köra långt.... Men de ska nog gå bra ändå hoppas jag.

Nu blir de sängen!
Godnatt!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Duktig du är. Jag ska försöka komma igång med träningen nu igen också.en hel del löpning vart det i San Diego, nu gäller det bara att fortsätta i den takten härhemma, inte lika motiverande;)

Hoppas du får en bra helg i Sundsvall! Körningen går alldeles utmärkt:) Kram

AnnaKarin sa...

Haha det sunda levernet ska vi nog rasera i Sundsvall :P Det brukar ju kunna bli en del onyttigheter när vi ses. Men vi får väl springa mycket på stan för o kompensera :)

sofie sa...

Nyttigheter är inget för oss!