onsdag 8 juli 2009

Fit for fight!

Nuså är jag på bena igen.. Efter två dagar med en massssssa sömn! Har sovit i princip två dygn. Men nu är jag på bena igen och imorgon blir de jobb igen. Jag ska sälja som tusan så jag tar igen de dagar jag missat nu.

När man är sjuk har man tid att fundera mycket. Jag brukar annars inte ta mig tid till att tänka efter särskilt mycket, men tiden har nog ändå kommit ikapp mig. Jag gråter och jag tänker på dig pappa jag önskar du vore med mig. Jag hoppas fortfarande att du ska dyka upp någonstanns. Hoppet kommer alltid att finnas där!!


Vid min tid till fundering och reflektion dök även upp lite tankar på hur folk tänker när de skriver saker "offentligt". (Fast de är klart står man för de så kan man ju skriva). Jag skriver väl inte alltid de smartaste sakerna på min blogg heller, men vissa saker håller jag ju gärna för mig själv. Men de är klart inte skulle de väl va jätte kul om en framtida arbetsgivare eller liknande skulle läsa min blogg eller titta på bilder på exempelvis facebook, men i denna tidsepok är nog det mer ett faktum än ett undantag att man är inte osynlig längre. Alla kan läsa allt och alla ser allt man gör, både på gott och ont. Men tänkt mer än en gång innan du skriver/lägger ut bilder på dej själv eller någon annan är väl slutordet för dagen!

Nä sängen för mig nu. Jobb imorgon. 2 dagar kvar!!

2 kommentarer:

Anders sa...

Härligt att du är på benen igen! Antar att det blivit en del Wii också? :)

Jo man är ganska blottad när man bloggar. Man skriver kanske lite för mycke ibland men jag tycker alltid man ska fråga ifall man får lägga ut bilder där det är andra personer med om det ser lite lustigt ut eller mångo ut på bilden :P

Therese sa...

Jo helt klart lägger man ut sig ganska mycket på en blogg, lite därför jag har valt att ha lösenord till min.

Tack för inlägget på bloggen, det värmde att du tänkt på oss. Hoppas det löser sig med allt nu så Torgny blir frisk igen. Förstår att tankarna kommer över dig ibland det är självklart.

Sköt om dig och lycka till med allt sälj =).

Kram