torsdag 23 juli 2009

Sommaren

Lite bilder från den senaste tiden. Har dock varit sämst på ta bilder. Jag blir så besviken på mej själv. Men jag ska ta tummen ur och köpa mej en ny mobiltelefon med en BRA kamera så jag slipper släpa med mej min skitdåliga digitalkamera, den borde slängas så dålig är den... Men här kommer iaf lite bilder från den senaste tidens aktiviteter.

Bilbingo i Ånäset med Louise, tyvärr ingen vinst men vad gör de när man har trevligt sällskap!

Grillfest i Bureå hos en av Hs vänner.

Har hunnit med ett besök på Lycksele Djurpark. Jag, Lillebror(Johan), Camilla, Jessika och Mikaela. En lyckad dag utan större konflikter bara syskonkärlek ;)



Blev fika på parkeringen innan vi gick in på området. Söta Camilla

Jag och Lillebror

Hela gänget samlat, de blev mycket motion! Upp och ner för alla backar!


Lunchtajm

Sen var vi såklart tvugna att va lite barnsliga och åka "karuseller", de är jag som är på toppen. =)
Camilla vågade också

Å såklart Jessan också

De var lite av semesterns aktiviteter. Men har även hunnit med att hälsa på en massa folk som man inte träffar i vanliga fall. Världens socialveckor har de varit. Nu är de bara en vecka kvar sen börjar jag om å jobba igen och de är ett helt år kvar tills jag får semester igen... De känns ju sådär. Men men förhoppningsvis blir de mycket helgaktiviteter å ev en utomlandsvecka i höst om jag har tur.

Hejsvejs!

Inga kommentarer: