tisdag 7 juli 2009

Stadsfesten x3

De blev tredagars för mig så jag är riktigt sliten, förkyld. De rinner i näsan och imorse hade jag feber så stannade hemma från jobbet idag, får se hur de känns imorgon om jag orkar pallra mig upp eller inte.

I torsdag blev det en lugn förfest hos Jens med "danskillarna", jag var nästintill nykter eftersom jag skulle upp och jobba på fredagmorgon. Men de var ruskigt mycke folk på området på torsdagkväll, en massa köande till både toaletter och öltält så när vi väl hittade ett bord att sitta vid så satt vi kvar där..

Fredagmorgon var jag trött, eftersom jag kommit i säng alldeles för sen och upp väldigt tidigt. Hade en vision om att jag skulle hinna powernapa en stund innan kvällens fest skulle dra igång men de tyckte inte alla andra då de ringde konstant under den timme då jag tänkte vila. Men iväg till Lollo å förfest med flickorna.

Fredagkvällen sammanfattas på detta vis!


Mina underbart söta tjejer, från vänster Izza, Camilla, Lollo, Sandra, Elin å Jag
Stina, Sandra, Lollo



På lördagen blev de förfest hos mej. Grillning som vanligt å sen en massa folk. Vi hade tänkt hänga hela dagen, men vädret var inte de bästa så vi drog igång vi 17tiden å de räckte gott och väl. Vi invigde mitt nya Wii å sen surra vi och lekte en massa fula lekar.

Jag, Jessan och Sandra

Wii hemma hos mej

Tack för en underbar helg mina vänner!!

Inga kommentarer: