måndag 13 juli 2009

SEMESTER!!

Underbara semester!

Jag gör absolut ingenting, eller jo men bara en massa häng.

Fredags blev de dans i Bredsele riktigt mysigt danställe med utsikt mot Skellefteälven. I lördags mysa vi bara på med lite promenad fika. Årets räkmacka har ätits. Söndagen lite häng Sjöbotten med lite promenad och film. Underbara helg som bara fortsätter i tre veckor till.

Nu sitter jag i Å hos mamma, vi har varit till Bygdsiljum idag och fikat och kört runt lite i massa små byar och bara tittat. En "lär känna din hembygd dag" helt enkelt. Sånt som man gör på semestern.

Jag njuter!!

2 kommentarer:

Therese sa...

Låter som riktig semester, så skönt. Själv ska jag kämpa två dagar till sen ska jag bara vara!!! Kram

fia sa...

synd att ni ska dit på fredag, för jag ska bara dit på lördagen! :/