tisdag 17 april 2007

Dumt vad!

Hallojsan!

Mycket konstiga saker kommer man på när man är trött, igår kväll låg vi å diskutera i sängen å anders börja med, hah jag ska inte tafsa på dej på hela veckan, å jag kontra med nähä men då ska inte jag pussa dej heller.
Å så har de blivit, ingen av oss vill förlora även fast de egentligen inte är nått annat än äran vi förlorar så är vi tävlingsmänniskor båda två så vi får väl se hur länge de håller. Jag som faktiskt vill ha en puss nu.. hur dum får man va, men ger mej de gör jag fasiken inte!

btw.. surkärringen har varit framme idag också.. grannen gick bort med sin trasiga soppåse igår, men bara en timme senare så ställde hon ut en ny påse.. GAH!! ska typ riva sönder den så hon lär sig någon gång... tur de inte blev så fint väder att jag kunde sitta ute på loftgången iaf. Så påsen får va hel för idag iaf!


/Surkärringen & pusssaknaren!

1 kommentar:

Camilla sa...

Haha, vilket vad!=)