måndag 16 april 2007

Jag är en surkärring!

Har kommit undefund med att jag verkligen är en surkärring! REDAN!!! hur sur kommer jag va när jag blir pensionär då?!?!?!

Iaf. Dagens surkärrings bevis, vår kära granne har haft en soppåse ute på loftgången sen i fredagsmorgon. Redan i lördags när vi satt ute och sola(på loftgången) så börja jag gnorra på att den stod där, luktade redan då inte mumma. Sen idag blev de bara för mycket, nu har skatan hittat dit och dragit ut påsen och de luktar inte bättre. De som är så fint väder idag och jag som var så peppad på sitta ute å sola.. Iaf min hämnd var att jag sopa ihop allt snusk mitt framför hennes dörr så när hon kommer hem så kan hon inte undgå att snubbla över allt äckel!! HAHA!! Så nu är det iaf 2 m längre bort allt bläckigt så ska sätta mej ute om en stund när solen börjar leta sig in på loftgången och njuta med "den ensamme bowlaren" vilken en bok man också kan bli surkärring av att läsa =P




/Surkärringen!

Inga kommentarer: