måndag 23 april 2007

Snygg naken!

Snygg naken, såg jag igår kväll, de var rätt intressant men aldrig att jag skulle vilja visa nakenbilder av mig själv på stan, Fy farao!!

Förövrigt har vi betalat första delen av resan till Kreta, de kommer verkligen att bli av, trodde faktiskt inte de där ett tag men ack så fel man har och de är väl tur ibland.

Sen skicka Jeanette en intressant länk till mej idag tänkte jag skulle dela av mej med den här det är iaf en sida där de är lite tips på hur man kan plantera sina blommor så man slipper vattna blommorna så ofta, rätt smart, måste nog prova på de till hösten om inte mamma planterat om mina blommor i sommar =P

Borde återgå till att skriva lite mer på min hemtenta egentligen, men har kört fast å vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare så funderar på att lägga ner för för idag. Men har ju BIT-föreningsmöte imorgon som jag inte får missa å de ligger mitt på dagen så de blir knas. Är som störande för jag känner mej fortfarande inte nervös för att inte hinna klart de är lite jobbigt. men men den ska ju inte in förrän på torsdag kl12 så de är ju lungt ännu ;)

Fick tips på ett nytt spel av Anders idag också Travian heter och är lite som settlers, fast jätte segt man kan typ spela max en timme/dag så de är nog något som kan passa mej utmärkt.

Jaja ska kämpa på en stund till med hemtentan sen blir de tv för min del!

Inga kommentarer: