torsdag 12 april 2007

Pysssla om sig själv kväll!

Anders är borta ikväll och spelar Wii hos Mats, så då passar jag på och pyssla om mig själv. Hör verkligen till ovanligheterna att jag är ensam i lägenheten, är inte många kvällar sen vi flytta hit som jag varit själv hemma. Faktiskt rätt skönt och bara få andas och göra precis vad man känner, nog för att jag kan de när han är hemma också, men de blir som på ett annat sätt när man är helt själv.

Har iaf varit på gymmet en sväng nu efter maten, blev längre än väntat 1 ½ timme, helt slut nu!
Sen har jag duschat å gjort hårinpackning, ansiktsmask rakat bena. Som en ny människa!

Nu blir de å fetta framför tvn lite med lite gottigott..

Hmm vi har äpplen hemma, nä jag måste hålla mig inge äppelpaj iveckan, åt ju alldeles för mycke godis under påskhelgen, de får bli ett äpple istället och lite riskakor :)

Peppar inför helgen!!!

Inga kommentarer: