söndag 22 april 2007

Resa bokad!

Nu har vi i alla fall kommit oss för att boka resan till Kreta =)

Jag, Anders, Mats, Jeanette åker iväg den 17 Augusti å blir borta en vecka sååå jäkla skönt, längtar redan!!

Förövrigt var vi till Skellefteå en snabbis i fredags, låna böcker, å hjälpte Camilla med smörgåstårtor, men lite saker kom ivägen på fredagkväll så vi fick bege oss hem till Kålaboda istället.

Tillbaka i Umeå nu sen igårkväll iaf, vi hann med en sväng till Mats å Jea å se film å spela lite Wii. Eller se film var väl lite överdrivet dom andra såg 700, jag somna redan efter en kvart :P

Idag har jag börjat med jävla hemtentan! De kommer å bli en dryg vecka säger jag bara!! Litteratur hög på bordet som är flera dm tjock.. Jag vet vad jag har å göra denna vecka. Fy farao!!

Nu är de dags för TV "Snygg naken" eller rix snygg naken där det är lite mer privata områden som visas.. Lite väl överdrivet, får väl se om de är nått å se eller inte.

Inga kommentarer: