torsdag 4 september 2008

Godisprov

För någon vecka sedan fick jag mitt vanliga mail varje månad där jag ombedes delta i en konsumentundersökning. Å jag brukar tycka de är rätt skojj(jag vet att jag är skum), så även denna gång tackade jag ja till detta. Jag blev då tillfrågad om jag kunde tänka mej till att va med i en undersökning där godisföretag skickar hem smakprover på godis och därefter ska man som konsument värdera om man tycker om godisarna eller inte. Helt perfekt för jag som är godisgris!!(Ja godis är min svaghet i livet å är väl säkert en het kandidat till varför jag ökat i vikt på senaste!!)

Igår kom så brevet med godisarna med posten och jag å Anders bänkade oss framför den faktiskt digitala enkäten som skulle fylla i. Här kommer en bild på innehållet i brevet.


Nä nu ska jag ta tag i de jag skjutit på länge, nämligen att färga ögonbrynen, måste ju liva upp ansiktet lite innan helgens bravader =) Peppar tjejfest på lördag!

Over and Out!

1 kommentar:

Therese sa...

Vad häftigt med godisprovning. Jag håller helt klart med dig, undersökningar är superroliga. Hoppas du får en trevlig tjejfest. Och du, sörj inte för att de inte har hört av sig från jobbet, det finns bättre =).