tisdag 16 september 2008

Rockband

I helgen har vi haft Rockband till Xbox hemma hos oss, företaget som Anders jobbar på har köpt in de till företaget så då passa han på å låna hem de över helgen. Taktsinnet är ju inte de bästa, men kul att prova på iaf! Synd bara att de är så få kända låtar så de är som svårt å sjunga med, hihi =)






På sista bilden ser ni ju lite av våran lägenhet också, måste ta lite bilder på hur vi bor nu, men inte idag för de är vääääldigt stökigt hos oss idag. Så ikväll ska jag röjja upp å fota lite så imorgon så kanske jag kommer ihåg å lägga ut lite bilder. Men jag är såååå sugen på köpa ny soffa, tvbänk, å TV. Men de får vänta lite så jag vet vad som händer med jobb å sånt. Måste jag flytta så känns de ju inte så värt lixom. Aja nu kanske jag ska va lite seriös å jobba en timme till innan lunch. De blir smörgåstårta hos Anders mormor som fyller 85 idag! *Gott*, eller jag har ju iofs gjort ena så vettefasen om den blev så god egentligen men men, finns ju gofika också hihi!



1 kommentar:

Anonym sa...

JAA! :) Jag vill se bilder på hur ni bor!