onsdag 17 september 2008

Kom igång!

Mitt försök att komma igång sket sig som vanligt...

Var ju inne på min 5:e vecka på springschemat, å nya skor hade jag köpt å allt.. Så blev jag tokförkyld å problem i ryggen... Så all motion rann ut i sanden.. Nu tre veckor senare känns de motigt att komma igång igen å kallt som tusan är de ute å allt.. Fy.. Men imorgon smäller de, då ska jag på Friskis å Svettis Jippi!

Har ju glömt nämna att vi börjat buggkurs också på söndagar mellan 18-21. (Vi är, Jag, Anders, Camilla, Elin, Jonas, Lollo, Pär, Jim, Tom, Erika, å Sandra) Hur kul som helst att vi är ett stort gäng som är iväg också! Synd bara att taktsinnet inte är de bästa, men vi får tjuvträna lite hemma så kanske de löser sig.

Nu blire TV, Idol å sen Vem kan slå Filip å Fredrik.

Hejsvejs!

Inga kommentarer: