torsdag 11 september 2008

Ohyra

Irriterande....
Blommorna har ohyra hela jäkla tiden, började när vi flyttade hit, då blev nästintill alla blommor "smittade" av spinn. Fick slänga fyra blommor å två svävar mellan liv å död i sovrummet. Men några lyckades jag faktiskt klara, å nu verkar de som om all spinn är väck... men då kommer nästa omgång med ohyra.... Nu är de orkidéen som jag fick av mamma på min födelsedag som råkat ut för ullöss, den måste haft med sig de redan från affärn men ändå.. Funderar starkt på att skaffa plastblommor! Jag har svarta fingrar tror jag, för de är då defenitivt inte gröna!!

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh så irriterande. Hoppas du får bort ohyrat. Åh så rooligt med buggkurs....riktigt avis. Kram

AnnaKarin sa...

hehe låter som dina blommor lever lika farligt som mina ;)