onsdag 1 april 2009

April April

Undra hur många som har den rubriken idag...

Idag har jag varit på sista tillfället på buggtekniken.. Jag var jätte nervös innan jag skulle börja kursen, men de var helt klart värt de. Har haft fem jätteroliga onsdagskvällar.. Känns verkligen att man utvecklas och vågar ta för sig hela tiden. Så de känns lite trisst att de redan är slut. Nu har jag bara tisdagar att se framemot. Men de blir mycke helgdans framöver också så de ska nog gå an ändå =)

Imorgon blir de en vilodag för min del. eller jag jobbar till 16.30 och sen ska jag och Camilla springa på stan en sväng å hitta nått fint å ha på oss. Men efter de så ska jag bara sitta i soffan heeeeela kvällen!!! Fast känner jag mig själv så kommer jag inte ha ro, för de skulle behövas städas och plockas undan i lägenheten... Så får se hur orken är imorgon.

Blir en tidigkväll nu iaf. Har inte släckt lampan förrän efter midnatt de senaste nätterna. Trots att jag börjar 8 så är de ändå för lite sömn för min del. Gäsp och Godnattt!

1 kommentar:

Therese sa...

Ha det gott och sköt om dig. Kram