lördag 4 april 2009

Helg

Helg och tråkgväder.... Har varit fint väder nästintill hela veckan, har suttit inne på kontoret och längtat efter att få komma ut i de fina vädret och när man då väl är ledig så är de tråkväder.. De stör!

Men de blir en promenad idag iaf å eventuellt lite skoterkörning här hemma hos mamma och lillebror.



UG är Ungdomsgården. De är verkligen nostalgi att skjutsa honom dit, minns så väl när jag själv gick i högstadiet och man längtade till varje fredag då de var öppet på UG Arnold.. Massor utav goa minnen =)

Ikväll blir de middag och dans på Scandic med danspacket, ska bli jätteskoj.

Vad händer för er andra?

Take Care!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska hänga i s-vall! Och, om det känns bättre.. det e tråk väder heina med! :/

/Mr cool

Camilla sa...

Aha då vet jag:) Jag jobbar helgen, kväll å dubbelpass imorrn..yey! Här skiner solen och det är riktigt varmt..kan skicka upp den till dig, du har nog ,mer nytta av den än vad jag har eftersom du är ledig;) Hoppas du får skoj på dansen=) Kram kram

Elina sa...

Vi körde bil mest hela gårdagen, jag var nämligen och köpte en ny bil i fredags :)
ha det fint! Kram