söndag 5 april 2009

Mår som jag förtjänar brukar man ju kalla de...

Men något jag funderar över är vad fasen jag har gjort i pannan?!?! De gör jätteont, hoppas jag inte blir blå eller nått bara.

Efter duschen känns de faktiskt bättre, jag har stökat undan sen igår och nu är jag placerad i soffan igen. Blir ingen promenad idag trots att de är fint väder.. Ska laga lite mat inför veckan istället och sen ikväll ska jag gå till Camilla å titta på TV. Har ju fortfarande ingen egen TV. Men jag börjar faktiskt känna behovet av en. Så de blir nog ett inköp snart.. Ska bara gulla med Anders så jag får köpa av han TV-bänken nu när han ska flytta ;-)


Btw. Fick deklarationspapperna å dom var positiva, så jag är hur nöjd som helst, aldrig roligt att måsta betala igen. Trodde faktiskt jag skulle bli skyldig eftersom jag haft flera olika arbetsgivare under förra året. Men tur jag trodde fel. =)

2 kommentarer:

Elina sa...

jadå det blev ju inte så farligt trots allt. Det blev en Passat, så den är nästan precis likadan som min gamla bil. Bara lite större. Jag är då nöjd med den hittills! :) kram

AnnaKarin sa...

Hej vännen. Kul att höra av dig igår. Hoppas vi kan ses till helgen! Kram