onsdag 29 april 2009

Snart helg igen

Långledigt =)

Ser framemot helgen, imorgon blir de lite grillning av korv å pinnbröd. Å sen ost å vinkväll! Så mest troligt kommer kommentaren att jag aldrig lär mig på lördag för jag har varit på bolaget å köpt vin idag. Men jag är så less på cider också, å vad annars finns det att dricka? Nä öl är inte ett alternativ. Blir typ Cola eller nått.

Har varit på stan idag, de var kvällsöppet ikväll "fyndade" en vårjacka. Fynd å fynd, den kostade 800!! Fy farao men de var ändå 20% så jag har ju ändå tjänat på att shoppa ;) Får dock se om jag behåller den eller inte, men jag blev som förtjust i den å jag behöver ju faktisk en svart fin jacka också ;)

1 kommentar:

AnnaKarin sa...

Men hallå, du har ju tjänat 200 spänn isåfall..tänk istället på hur du bäst ska spendera dom pengar i Sundsvall :)