söndag 12 april 2009

Påsk

Äntligen har solen hittat hem till Kålaboda! Har legat ute idag i en snöhög hela dagen och ätit solen i princip. Hann även med att slumra till en stund.. Blev ju inte allt för många timmars sömn inatt nämligen.

Blev dans för fulla muggar igår, var väl där runt 19.30 å 3.15 var jag hemma inatt. Sen vakna jag vid 9 imorse å såg att solen sken så inte hade jag ro att ligga kvar i sängen då inte. Begav mig fort som tusan av hem till mamma igen. Men ca 1mil från mamma så körde jag in i en tunnel av dimma och moln.. Blev inte vidare nöjd alls, hade lite ågren att jag inte följde med danskillarna till Storklinta istället.. men men som tur var tittade solen fram någon timme senare. Så nu har jag en sån här härlig Pannbandsbränna, Mycket vackert, solen tar verkligen på! Så mitt bestånd av fräknar har förökats rätt mycket idag. Hoppas på fint väder även imorgon =)

Nu blir de middag, fläskfilé och potatisgratäng bjuds de på, mumma!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Haha spännande att se din pannbands bränna ;) själv försökte jag men det blåste för mycket. Kommer fler gånger. föresten funderar ja på att köpa gymm kort på friskvårds med dig :D Kram

Therese sa...

Verkligen härligt väder det varit nu under helgen. Så skönt att få vara ute och njuta av solen. Hoppas ni haft en bra helg. Kram