måndag 15 juni 2009

4 månader

Igår var de fyra månader sen allt hände, de som förändrade mitt och min familjs liv för all framtid....

Jag saknar dig varje dag älskade pappa! Om man bara kunde vrida tillbaka tiden, jag vill vill vill mer än någonting annat! Jag vägrar fortfarande inse vad som faktiskt hänt. Huset är så öde och jag vill inget annat än att allt ska vara som de var förr... Varför varför varför!!

Var är du när jag behöver dig min stöttepelare här i livet?!?!?!


Jag saknar dej!!


4 kommentarer:

fia sa...

Fyra månader? Gud vad tiden har gått fort.. Du gör det bra Sandra som klarar dig igenom detta! Tänker på dig!

Eriksson sa...

Åhh gumman jag blir så ledsen för din skull! Han ser verkligen ut som en snäll pappa..! Tycker om dej Sandra, du är en sån fin människa vännen!! Varma kramar

Therese sa...

Tårarna rinner ner för kinden, så fint du skrivit. Du och familjen gör det så bra som klarar av detta, ni är starka. Tänker på dig. Kram

Camilla sa...

Sandra det finns inga ord för det som hände. Du förtjänar att vara lycklig. Du är stark Vännen. Ja vill bara du ska veta att jag alltid finns här. Love you vännen min söta.