söndag 28 juni 2009

De kämpas på

Två veckor kvar till semester! Men vilket underbart väder de varit den senaste tiden, jag njuter! Helt UNDERBART! Tänkte jag skulle uppdatera min att göra lista lite. De har ju faktiskt hänt rätt mycket på senaste =)

[x] Bada (minst en gång i havet) [ ]
[ ]Båta i Älven
[ ] Fiska
[x]Grilla
[x]Minigolf
[ ]Turridning
[x]Fresbeegolf
[ ]Stadsfesten
[ ]Umgås med vänner nya som galma
[ ]Picknicka
[x]Festa
[ ]Beachvolley
[/]Hänga i Boviken/Falkträsket/Sjöbo
[ ]Fotbollsgolf i Bureå
[ ]Öltältet i Ånäset
[x]Dansa på Loge
[ ]Gocart
[x]Cykla på min nya cykel
[x]Kubba
[ ]Tälta
[ ]Golfa
[ ]Utflykter till Bla Happis, Umeå
[ ]Stockholm och GBG borde också planeras in!


Jag försöker utnyttja varje ledig stund till att hitta på saker, håller dessutom på vänja mig vid att sova mindre, förr har jag varit i behov av typ 9h varje natt men jag försöker sakta men säkert vänja mig vid mindre sömn å de funkar riktigt bra. En timme mindre sömn varje dag ger ju rätt mycket mer fritid å de behövs verkligen, hinner inte göra ens hälften av de jag skulle vilja, dagens i-landsproblem!!

Men jag är Glad iaf =) Livet Leker!

2 kommentarer:

fia sa...

jag blir glad när jag läser att du är glad :)

Therese sa...

Vad härligt att du är glad, det glädjer mig. Ha det gott. Kram