tisdag 23 juni 2009

Minigolf

Jag, Sandra E, Camilla och Elin va å spela minigolf vid Edda ikväll. Sandra vann å jag blev tvåa, mer om resultaten behöver vi inte säga ;)

Sen blev de fika hos mej, Lollo och BK joinade oss och sen tittade H förbi en stund också. Trevligt trevligt.

Imogron blir de discgolf istället, premiär för i år, de ska bli riktigt spännande å se hur kass jag är i år!!! Förra året var jag ju ingen stjärna direkt. Men de blir nog trevligt iaf =)

Nä nu är de dags för sängen, även fast de kryper i kroppen och jag inte är de minsta trött nu så kommer jag va de imorgon om jag inte her mig i säng omedelbums. Godnatt!

3 kommentarer:

The Man On The Hill sa...

Ge dig inte in i freesbee världen! Fortsätt på det spår du var inne på, golf. Du vill väl inte tillhöra dom som går och inte kör minibil, dom som bär sina grejer medans vi får dom burna? Fortsätt med golf du :)

Anders sa...

Tycker det är lite dåligt med inlägg från din sida Sandra! Du har inte ens nämnt midsommar?

Och vad gällande ovan talare så försöker han bara värva medlemmar till sin "överklass" för att han känner sig lite utanför!

Hade bra! Kram! :)

The Man On The Hill sa...

tja, dags att välja. Vill du stå och blicka ut över marker, uppkallade efter dej? Eller vill du vara den som klipper gräset på någon annans marker?

Och ja, jag är utanför. Inte många som tillhör öfverklassen. Vi är få;)