tisdag 30 juni 2009

Egokväll

"Ta hand om mig själv kväll"

Städat lägenheten
Fotbad
Färgning av ögonbryn+ (ögonfransar, eller ett försök, fick typ allt i ögonen så jag gav upp rätt fort)
Lyssna på bra musik
Kopplat in mitt Wii! =)

Bara njuta de är varmt och skönt!!


Nedräkning till Stadsfesten, blir tvådagars för mig. Eller eventuellt tredagars får se om jag kanske hakar på lite folk ut på torsdag också, jobbar ju dock fredag. Men jag är peppad tjejförfest på fredag hos Lollo och sen på lördag blir de förfest hos mig, de som vill är välkommna, slå en pling om ni dyker upp =)


Imorgon blir de visst surströmming i Sjöbo, årets första Gott!

4 kommentarer:

Therese sa...

Låter som det blir en riktigt bra helg för dig. Kanske dyker på varandra på fredag om vi tar oss till festivalen. Ha det gott. Kram

Louise sa...

Härlig kväll!
Låter som en bra uppladdning för helgen!
Kram!

AnnaKarin sa...

aaah jag vill ocksa pa stadsfesten!! Sa surt... Ar i munchen och gar pa beergarten och tanker pa er istallet. Kommer mest troligt hem nasta vecka. Hoppas ni far en trevlig helg. Klart jag kommer pa oltalter istallet! KRAM

The Man On The Hill sa...

Om ngn hade gjort allt det där du punktade upp, så hade du kunnat kalla det öfverklasskväll!