torsdag 24 april 2008

gillar inte rubriker 2

Förtjänt sovmorgon!

Har fått mer gjort i veckan på exjobbet än vad jag gjort de senaste tre veckorna iaf!
Men väntar fortfarande på dom där jäkla enkäterna, å har skickat in de jag skrivit hittills till min handledare så står mest å trampar just nu. Det blev sovmorgon idag faktiskt ända till 7,30, har varit uppe före sju resten av veckan.

Lägenheten ser ut som ett kaos och jag ser inte fram emot helgens städning för de är sån där tråkig städning, putsa fönster städa köket osv.. Känns inte så där jätte peppande.. men men...

Nu ska jag göra mej klar och rulla ner på skolan och börja kolla på den lunta med enkäter som jag faktiskt fått in..

Over and out!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Oh my god! Du ser INTE fram mot städning, vad har hänt:P:P