tisdag 22 april 2008

Helgen

Kanske skulle berätta lite om helgens bravader också!

Åkte hem med mamma och pappa i fredags till Kålaboda å tidigt på lördagmorgon bar de av till Skellefteå. Vi skulle träffas vid halv 10 på Furten inför möhippan så de blev ingen sovmorgon.
Möhippan blev riktig lyckad! Vickan (Anders syster) kidnappades vid 9 å även hennes sambo som hade svensexa förra helgen blev kidnappad.. så lite fundersam var han nog allt. De blev valskurs till och börja med, å de imponerade ska bli riktigt kul å se dansen på bröllopet faktiskt, jag var nämligen tvungen å smita iväg på slutet av dansen för å hinna på bolaget å fixa efterrätten.

Sen bar de iaf av ut till Ursviken till skyttebanan som finns där. De blev lunch kyckling & nudelwok, sen var de skjutning med salongevär på vattenbalonger. Kul och till och med jag träffade ;) Sen blev de Helheten med bad å bastu och så där, Vickan fick även massage och sminkning på huvudsaken, hon var riktigt snygg! Så de kommer bli jätte fint på bröllopet!!!!

Middag och lekar uppe på Furten! Kul med lite nytt folk också, de ska bli riktigt trevligt med bröllop 3:e Maj.

Nu ska jag återgå till mitt flyttrensande och packande.

1 kommentar:

Sofie sa...

Lätt att jag gifter mig imorgon