måndag 28 april 2008

Tiden går sååå sakta!

Tiden går så sakta, men ändå får jag så jävulskt lite gjort...

Imorgon måste jag få klart begreppsförklaringarna och läsa igenom metod och teoridelen en gång till innan jag skickar in för genomläsning och lite feedback.. Sen lite finputs på intervjuguiden till fokusgrupperna.

Ons-söndag kommer sedan "ta ledigt" från plugget och tillägnas till städning, flytt, bröllop och uppackning. Sen hoppas jag va i full gång på måndag igen och verkligen koncentrera mig på ex-jobbet och fokusgruppstudien. Det behövs! Men nu känns de bara som jag står å väntar på att flytta å att få göra fokusgruppstudien så jag får nått att arbeta med.

Nu blir de lite TV närmare bestämt lite CSI innan de blir sängen. Lååång dag imorgon!

Hejsvejs!!

1 kommentar:

Therese sa...

Jättekul att du hittat till min blogg och att det fungerar nu. Jo magen börjar vara rätt stor nu, nu är det bara vänta =). Hoppas du får en fortsatt härlig vecka.

Kram