torsdag 10 april 2008

På benen igen!

Nu är jag iaf på benen igen efter veckans magsjuka! BLÄ!!

Dock har de medfört att exjobbet hamnat lite i skymundan... men tror inte jag hade gjort mer även om jag var frisk om jag ska va ärlig... är redan less och de har pågått i 1½ vecka.. bara 8½ vecka kvar... Blä!! Varför har vi fått så lite information kring detta?!?! Hur fasen gör man egentligen, just nu känns de som att man bara sitter och hittar på en massa grejjer, hoppas jag får någon klarhet i alla mina funderingar på handledar träffen nästa vecka.

Har iaf sökt kurser till hösten nu också för säkerhetsskull, blev Juridisköversiktskurs 15hp, och nationalekonomi 7,5 hp.. Så nu hoppas jag att jag fått jobb innan november för jag annars blir de bara halvfart på studierna då.


Sen har jag världens beslutsångest inför helgen... Ska jag åka med mamma och pappa hem imorgon kväll å va hemma i Kålaboda ihelgen, eller ska jag va duktig å göra bort mina stadsärenden på lördag och sen plugga söndag??? Fasen kommer ha ångra mej hur jag än gör!!


Nu blir de sängen!
Godnatt!

Inga kommentarer: