lördag 12 april 2008

Hög musik..

Just nu sitter jag och lyssnar på grannens musiksmak, å de är väl inte de bästa jag hört!! De är egentligen inte lyhört i lägenhetshuset så människan måste ju spela väldigt högt, för jag hör klart å tydligt varje ord i låttexten.. Jag som försöker va duktig å plugga lite!! Har faktiskt kommit en bit på vägen idag, teorierna börjar lösa sig allt mer nu och metoddelen är väl skriven i den mån de går å göra hittills iaf. De va nog bra att jag stannade i lägenheten själv ihelgen så jag får vara i lugn och ro!

Har nyss varit ute på en promenad, och köpt pizza till middag och sen lite godis till ikväll! Senare ikväll tänkte jag ha en spa-kväll med mig själv. Hårinpackning, ansiktsmask, färgning av ögonbbyn, raka benen, fotbad osv!

Nu åter till böckerna!

Inga kommentarer: