torsdag 19 mars 2009

Åtta matlådor senare!

Så nu har jag lagat mat så jag klarar mig ett par dagar. Idag slutade jag 17, blev en sväng förbi Ica påvägen hem för att köpa lite snabbmat, korvgryta och mos blev de. Var vrålhungrig så hade aldrig klarat av att vänta tills jag lagat någon mat och eftersom de jag inte hade några matlådor i frysen så får man köpa nödproviant istället. Men nu har jag varit duktig ikväll och lagat iordning hela åtta matlådor som jag kan leva på ett par dagar framöver. De blev Paj och Köttmospudding. Enkelt och gott! Hade kunnat bli ännu fler lådor, för nu blev de åtta riktigt stora matlådor eftesom jag inte hade fler lådor. Så måste nog investera i ett par till tror jag bestämt!



Bjuder på en bild, dock så blev de inte så fint serverat men men allt kan man inte få. Nu blir de lite Webb-TV å popcorn!

1 kommentar:

AnnaKarin sa...

Web Tv?? Vad har jag missat??