söndag 22 mars 2009

Effektiv

- Satt upp gardiner i vardagsrummet
- Städat
- Tvättat
- Promenad

Har faktiskt hunnit med rätt mycket idag trots att jag inte steg upp förrän efter kl10. Skulle egentligen se "Män som hatar kvinnor" ikväll, fanns kvar bra många biljetter när jag for hemifrån vid 16 tiden men när vi skulle köpa strax efter 17 så fanns de inga kvar. Så blev ändrade planer. Vanlig film hemma istället, inte helt fel de heller. Så får va ute i bättre tid inför nästa biobesök helt enkelt.

Imorgon är de måndag igen, men sen är jag ledig på tisdag å har kortdagar både torsdag och fredag. Men de kan nog behövas inför den kommande helgens program.

Godnatt!

1 kommentar:

Camilla sa...

Män som hatar kvinnor...har jag sett...otäck film men bra ändå...=) Just det, jo näe jag hyrde bräda, min är kvar hemma i Övik;)