fredag 27 mars 2009

För många järn i elden!

Idag provade jag på något nytt.
Körde micro, spisen, vattenkokaren alla lampor i köket på samma gång.. De var ingen bra idé. Hela lägenheten slocknade.... En propp gick, å jag bor inte i de modernaste huset som har egen jordfelsbrytare som man bara kan knappa igång igen. Frågade grannen om hjälp men våra kloka hjärnor löste inte problemet så jag fick lov att ringa ett pinsamt samtal till min hyresvärd... Så han kom som räddaren i nöden, men mitt tidsschema sprack rejält, så var bara halvklädd när jag blev upphämtad av Erika för färd till kvällens megafika hos Niklas. De var ett riktigt bra fika må jag säga, jag är imponerad!

Dagens lärdom, ha inte för många järn i elden.. Men som kvinna har man ju ofta de, eller jag har iaf alltid en massa saker på gång samtidigt.

Nu laddar jag inför helgens dans!
Lördag: Foxkurs 09,30-15. Dans på rotan 21-01
Söndag: Foxkurs 09.30-16,30.
Notera också att vi mister en timmes sömn ihelgen. Söndagkväll kommer gå i trötthetenstecken!
Bäst att ladda batterierna nu! Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du gjorde typ tvärt om mot "Earth Hour". Det kommer blir intressant att dansa alla nya "moves" du lärt dig på kursen. Efter en sådan danshelg kanske du behöver lite massage så att likstelheten inte gör sig gällande.